Back to my childhood

Okej...tänkte pröva mej på det här bloggandet nu, trots att jag aldrig förstått mej på de som bloggar...men men man måste ju prova allt här i livet... =)
Det kommer definitivt inte finnas några "dagens outfit" eller "dagens sallad" och sånt shit...
Kommer nog inte vara så mycket text heller, då jag alltid föredragit bild framför text... Så massa bilder och musik blir det nog! :D Bästa!
Som liten höll jag alltid på med att klippa och klistra med bilder (kunde hålla på i timmar!), så nu går jag back to my childhood och klipper och klistrar på datorn istället kul kul :D Känns kreativt.
Nu kör vi på det här...hehe.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Welcome Girl!! ;o)

2008-09-14 @ 19:30:40
URL: http://lemmylina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0